Devadesát sedm procent uživatelů spoléhá při nákupu na uživatelské recenze

Devadesát sedm procent uživatelů spoléhá při nákupu na uživatelské recenze

event_note 14.12.2019

Celý článek na webu ekonomickymagazin.cz

Reputace produktů, které si spotřebitel chystá zakoupit, se do značné míry odvíjí od online recenzí. Podle portálu Powerreviews.com se na recenze spoléhá až devadesát sedm procent zákazníků a osmdesát pět procent nakupujících nejdříve vyhledá negativní recenze, než potvrdí svou objednávku.

S výběrem produktů nově pomáhá aplikace „Opinio – hodnocení produktů“, která analyzuje tisíce příspěvků z internetového prostředí a usnadňuje tak uživateli výběr zboží.

Nejčastějším příkladem, kterým se člověk nechá ovlivnit, je reklama. V posledních letech ale čím dál více roste význam hodnocení od reálných uživatelů, kteří mají se zbožím vlastní zkušenosti. To je jeden z hlavních důvodů, proč společnost CYRRUS ADVISORY ve spolupráci s Mendelovou univerzitou vyvíjí software MTA, který se zabývá analýzou textu. Pokračovat ve čtení na webu ekonomickymagazin.cz.